דברים שחשוב שיהיו איתך בזמן עבודה בגובה

עבודה בגובה היא עבודה מסוכנת אשר מצריכה משנה זהירות ולכן מי שעבר קורס הסמכה, למד את כל החומר התיאורטי והמעשי והוא בעל תעודת גולש מורשה לבצע עבודות סנפלינג. 

ציוד עבור עובדי סנפלינג 

כל הציוד אשר רוכשים עבור עובדי הסנפלינג חייב להיות תקני, חבלים בעובי הנדרש, שרוולי מגן או מגן פינה כדי שהחבלים לא יישחקו, רתמות איכותיות בעלות גלגלות ובלמים, חיבורים מאובטחים לנקודות העגינה אשר ממוקמות על הגג. 

כל עובד נושא עימו כלי עבודה בהתאם לסוג העבודה שהוא אמור לבצע. כל הכלים הללו קשורים לחבלים או לגופו של העובד. כדי להקל עליו מבחינת עומס ומשקל, רוכשים כלי עבודה בעלי משקל קל בלבד. 

עלול להיווצר מצב שכלי עבודה ייפול למטה ולכן כל השטח אשר נמצא מתחת לבניין שבו עובדים, הופך לשטח אשר אנשים אינם מורשים להיכנס אליו או לעבור בו. מנהל העבודה מציב במקום שילוט אשר מורה לאנשים לא להיכנס מטעמי בטיחות כדי שלא ייפול עליהם בטעות חפץ כלשהו.

כלי עבודה של עובדי הסנפלינג 

עובדים אשר עושים עבודות גובה בסנפלינג ועוסקים בניקיון של החלונות משתשים במטליות, חומרי ניקוי מעולים, שפכטל כדי להוציא לכלוך קשה כמו בוץ שנדבק או לשלשת של ציפורים. כמו כן מגבים קטנים וגדולים אשר משמשים להורדת המים מהחלונות.

עובדים אשר עוסקים בעבודות בנייה ואיטום, נושאים על גופם שפכטל, חומרים לשיוף הקיר, כלי עבודה לפתיחת הסדקים, חומרי איטום שונים בהתאם לצורך בכל מקום, פריימר למריחה על הקיר, תערובת טיח או צמנט, מברשות, כלי ערבוב וכלי מריחה בהתאם לדרישה בכל סוג של עבודה. 

עבודות בסנפלינג 

כאשר מדובר בעבודות בסדרי גודל מינוריים העובדים יושבים על מתקן שהוא מעין נדנדה וכך עוברים בין הקומות השונות. כאשר מדובר בסדרי גודל נרחבים, מחברים לנקודת העגינה במת הרמה וממקמים אותה בקומה הנדרשת. העובדים המאובטחים עומדים על הבמה ועובדים בנוחות. כל הציוד מונח בתוך מגירות או תאים ונוח מאד לעובדים להוציא מעת לעת את כלי העבודה ואת החומרים השונים כדי לבצע את הפעילות הנדרשת. 

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סכסוכי ירושה – איך נמנעים מהם?
לצערנו הרב, לא מעט משפחות נהרסות כתוצאה מסכסוך על כסף, רכוש ונכסים. לרוב הסכסוך מתרחש אחרי מות אחד...
קרא עוד »
ינו 31, 2022
פיצויים לניצולי שואה מרומניה – איך תבדקו את זכאותכם?
תוהים האם מגיעים לכם פיצויים בתור ניצולי שואה מרומניה? הדרך היעילה ביותר לבדוק את הזכאות שלכם היא על...
קרא עוד »
נוב 21, 2020
פינוי בתים בראשון לציון – הגיע הזמן לעשות את זה נכון
פינוי תכולת בתים בראשון לציון, או בכל מקום אחר, עשויה להיות משימה מאתגרת, אך חשוב לגשת אליה בזהירות...
קרא עוד »
אוק 04, 2023