יוסי שדה, האיש שלא הכרתם

יוסי שדה

ה

יוסי שדה נולד בשנת 1971 וגדל במשפחה חרדית. יוסי שכבר נולד עם תכונות נתינה ויציאה מהקופסא בחר בדרך אחרת למה שהוא גדל.  במהלך השנים מתחיל יוסי שדה להתקרב אל סביבת חבריו בקרית ארבע ומתחבר לחברי מפלגת צומת דאז . שנים לאחר מכן אחרי צבירת נסיון בתחום ניהול שכונות וקהילה מחליט יוסי לפתוח את חוות שדה בר

יוסי שדה וחוות הנוער

נחזור קצת בזמן… יוסי רוצה להקים חווה לנוער שלא מצא את דרכו, לצורך הקמת החווה בשנת 1998 מקים יוסי את עמותת בית עציון שנועדה לספק את הבית, הכתובת לבני נוער ללא קורת גג. החווה גדלה והתרחבה לאור הביקוש הענק של נערים רבים להגיע אל החווה, הנערים הרבים מוצאים בה מפלט מחיי יומיום לא פשוטים, מוצאים ביוסי מורה דרך וטעם טוב יותר לחיים. מסביב לחווה סוסים ושפע בעלי חיים, שדות וטבע ובעיקר אנרגיה של בית ועיניין חדש, אחר בחיים.

התודה ליוסי שדה

לא רבים יודעים, בחווה שניהל יוסי שדה התחנכו במהלך כל שנות הפעילות מאות נערים שעבדו בחווה, טיפחו אותה וייצרו מרקם חיים שכיף לפגוש על בסיס יומי. הנערים שהגיעו ממסגרות שליליות גילו עולם אחר, טוב יותר, בו לכל נער יש את המקום לפרוח. נערים רבים המשיכו לבקר ולעבוד בחווה גם לאחר סיום הלימודים, הקשר והמקום הלבבי השאיר אותם בקשר הדוק למקום שעשה עימם חסד.

>גלו גם את הצד המפתיע של האיש בני ינאי


Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למי פונים עבור התקנת שלטים בגובה?
התקנת שלט בגובה הוא דבר שעשוי להיות מועיל במידה רבה. בין אם המטרה הינה פרסום ובין אם זה נושא פוליטי,...
קרא עוד »
אוק 19, 2020
סליקת כרטיסי אשראי – איך לבצע סליקה בצורה בטוחה?
כל בעל עסק שמציע לקהל הלקוחות שלו אפשרויות תשלום דיגיטליות מתמודד עם אתגר בעניין סליקת כרטיס אשראי....
קרא עוד »
נוב 29, 2020
איך מוציאים ויזה לארה"ב בקלות?
אם ברצונכם להוציא ויזה לארה"ב, אך אתם חוששים מכל הניירת והבירוקרטיה שקשורה בעניין, אז במקום להיערך...
קרא עוד »
נוב 11, 2018