נכסים לוגיסטיים – מה זה ולאיזה שימוש מיועדים?

זמינות והגבלה של שטחים המיועדים לבניה, תפעול, ייצור ותעשיה, מחירי קרקע גבוהים, השפעה של ארגוני איכות הסביבה ועוד – כל אלו משפיעים על האופי והתכונות של מבנים ונכסים אחרים המיועדים לתעשייה. המגמה למיקומים לוגיסטיים יעילים יותר מגדילים את הביקוש במגזר העסקי והלוגיסטי לצורך פתרונות בניה בצורה אנכית, וזאת על מנת לפתור את בעיית המקום בצורה יעילה עם שימור אותה איכות ייצור. 

אז מה זה בעצם נכס לוגיסטי

נכס לוגיסטי מתייחס לכל שטח, אולם או מבנה המשמשים בתעשייה הכללית המגוונת – אחסון, איסוף חומרים, שמירת הזמנות והפצה של סחורות. לעתים קרובות יש להם פריסה דומה ולעתים גם שונה בהתאם לשימוש שלהם על ידי החברה המשכירה אותם במקום.

השפעת המסחר האלקטרוני על נכסים לוגיסטיים

מגמה השימוש בנכסים לוגיסטיים כאלו ואחרים מונעת מהצמיחה המהירה של המסחר האלקטרוני, שינוי בדרישות של הלקוחות וכן מהגידול בטכנולוגית האוטומציה המתוחכמת.

סוגים שונים של נדל"ן לוגיסטיים לצרכים שונים שכנראה תצטרכו

ישנם הבדלים גדולים בסוגי הנכסים הלוגיסטיים. קבוצת השקעות ונדל"ן בדרך כלל מסווגות אותם לשלושה סוגים שונים. פארקים עירוניים השייכים במיקומים פנימיים בתוך העיר ומשמשים כיעד אחרון למשלוח. הם גם מתאימים מאוד לפעולות מסחר, מכירות או בפס ייצור קל. 

פארקים לוגיסטיים בקנה מידה גדול יותר משמשים לעתים קרובות כשטחי משרדים, אזורי נותני שירותים לתעשייה ולוגיסטיקה, וגם כשטחי אחסון וייצור המוניים.

הסוג השלישי זה פארק עסקים, המנוצל בעיקר על ידי חברות קטנות עד בינוניות הדורשות הרחבה של העסקים המקומיים שלהן. פארק עסקים ממוקם בדרך כלל בקצה של אזורים עירוניים התופסים משטחים של למעלה מ-200 מ"ר. על מנת לדעת איזה סוג של נכס לוגיסטי אתם תצטרכו, אתם חייבים להבין את היקף העסק שלכם ומה הוא באמת צריך לצורך תפעול שוטף.

נכתב בשיתוף אתר wiser invest

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הסבר מקצועי של ד"ר קובי שגיא לגבי השאלה האם הרטבת לילה נובעת משינה עמוקה
ד"ר קובי שגיא שהוא פסיכותרפיסט מוביל מאשר כי הסיבה העיקרית אשר בגללה ילדים מרטיבים בלילה נובעת משינה...
קרא עוד »
מאי 24, 2020
מה חשוב לדעת בפתיחת עסק חדש?
פתיחת עסק חדש אינה קלה כפי שאתה עשוי לחשוב. יש כל כך הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שאתה פותח חברה...
קרא עוד »
פבר 28, 2023
4 דברים שלא ידעתם על קירות אקוסטיים למשרד
בקרת קול במשרד חשובה מאוד. הייתה תקופה בה בידוד הרעשים של המשרד לא גרם לדאגה כה רבה - כאשר מנהלים היו...
קרא עוד »
אפר 22, 2020