ירון מוראדי – מה זה יזמות?

הרבה מאוד ישראלים, בפרט צעירים, חולמים להיות יזמים. מבחינתם להיות יזם זה חופש, זה להיות עצמאי ולא להיות תלוי במעסיק כזה או אחר. כמובן שהחלום של יזמים רבים הוא לעשות כסף, ואז עולה שאלה, מה זה בדיוק יזמות, האם זה חופש או יצירת כסף ואולי בכלל שניהם.

מי שמתעסק לא מעט בשאלה הזאת הוא ירון מוראדי, יזם, בעל חברה, שעובד עם לא מעט בעלי חברות ומייעץ לחבר'ה צעירים שמבקשים להקים סטארטאפים או מתעסקים ביוזמות אחרות. הוא מתעסק בשאלה זו ועוסק לא פעם בדילמה האם מדובר בחופש לעשות את מה שאתה רוצה ולהגשים את חלומך או ביצירת כסף.

אנחנו במאמר זה ננסה להסביר את ההבדל בין יצירת כסף לחופש בכל מה שקשור ליזמות. חשוב לומר, אי אפשר להיות יזם בלי להיות חופשי, בין אם זה בגישה, במחשבה, ברוח ובוודאי באופן מעשי. כמו כן, המטרה בסופו של דבר של יזמות היא לעשות כסף. אף יזם לא עוסק בכך מתוך רצון אלטרואיסטי, אלא מתוך כוונה להרוויח.

אז מה זה יזמות?

לפי ירון מוראדי, מהות היזמות היא להיות חופשיים, לקבוע חזון ולהגשים אותו, להיות עם תשוקה למטרה מסוימת מתוך כוונה לעמוד בה. הכסף הוא תוצאה שמגיעה כשנמצאים בתחום הנכון, בשוק הנכון, עם התשוקה המתאימה ומייצרים ערך.

מה שמניע, בעיניי ירון מוראדי, להצלחה זה הדרייב והתשוקה, מתוך כוונה להגשים חזון מסוים. רק מי שיש לו תשוקה ויש לו את הדרייב הנדרש, יכול להצליח בכך. לכן הוא גם ממליץ ליזמים שפונים אליו, תמיד תהיו עם תשוקה, אל תשקיעו במשהו שאין לכם את התשוקה אליו והרצון להצליח בו.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה הירידות בשוק הדירות לא מעיד על הוזלה במכירת הדירות?
שוק הדירות בישראל מדיר שינה מעיניהם של תושבים רבים. אנשים אשר חפצים בכל מאודם לרכוש דירה ולהפסיק לשלם...
קרא עוד »
פבר 05, 2019
מיהו נוטריון, מהן סמכויותיו ואיך לבחור בו?
מי יכול להיות נוטריון? חוק הנוטריונים יצא ב1976, בשנת תשל"ו. החוק אומר כי נוטריון הוא עורך דין שנמצא...
קרא עוד »
ינו 01, 2020
דירות גן למכירה במודיעין
אם אתם מעוניינים לרכוש דירות גן למכירה במודיעין  , אתם יודעים שאתם צריכים להכין תקציב מתאים לרכישה זו...
קרא עוד »
פבר 03, 2020