בילינג בבית העסק – איך לעבוד עם בילינג כדי לשפר את ההתנהלות בעסק?

מערכת בילינג לניהול מינויים

המודל של בילינג הוא למעשה מנויים בתשלום. כלומר יש מנוע חכם המבצע גביה אוטומטית של התשלום וחוסך את זמן העבודה הנדרש לצורך מעקב וחיוב ידני של הלקוח, מניעת מצב שהגביה לא מתבצעת או לא מתבצעת בזמן ועל ידי כך הלקוח למשל לא מקבל את המוצר וכו'. באמצעות מערכת ניהול CRM מתקדמת לעסק הכוללת גם שירותי בילינג חכמים תוכלו לנהל את הכול בצורה נבונה, מקצועית וכמובן אוטומטית.

כיצד זה עובד?

מערכת בילינג הנה מודל מוכר בתחום העסקים וכל בעלי העסקים להם יש מנויים קבועים המשלמים דמי מנוי חודשיים עובדים עם מערכת שכזו. כמובן שיש סוגים שונים של מערכות עם יתרונות וחסרונות, חיבור למערכות סליקה שונות וחיבור למערכות הנהלת חשבונות שונות. אתם צריכים לבחור את המערכת המתאימה ביותר עבורכם. כיצד זה מתבצע בפועל?

העובד שלכם מזין במערכת את פרטי האשראי של הלקוח והמערכת מבצעת גביה אוטומטית בהתאם לתדירות שהעובד הזין במערכת. לדוגמה: אחת לשבוע, אחת לחודש, בכל תאריך ספציפי בחודש או בשנה וכו'. מערכת זו נהדרת עבור עסקים הפועלים עם אפשרות מנויים ללקוחות כמו מערכות עיתונים, מועדוני לקוחות, אתרי מנויים של מערכות שונות, אתרי קורסים דיגיטליים ועוד.

למי זה מתאים?

כאמור מערכת בילינג מתאימה לבתי עסק רבים הגובים דמי מנוי מלקוחותיהם ועובדים בשיטה זו. באמצעות חיוב אוטומטי של הלקוחות בית העסק לא צריך לחשוש שהעובדים יפספסו את החיוב הידני של האשראי ולא תצטרכו לעשות זאת. תחסכו זמן יקר והמערכת תעשה זאת באופן אוטומטי עבורכם. קראו בהרחבה על פתרונות CRM!

המערכת מחוברת למערכת סליקה מאובטחת התומכת בכרטיסי אשראי שונים (בהתאם למערכת) וכל אלה יהיו מחוברים למערכת הנהלת חשבונות שגם תנפיק ללקוח חשבונית באופן אוטומטי עם סיום החיוב.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך עושים החזר מס
ישנן דרכים רבות כדי לקבל החזרי מס לשכירים. לא פעם אנשים פרטיים ובעלי עסקים לא ממש יודעים על הזכויות...
קרא עוד »
אוק 11, 2020
הוצאת טופס 4 באיזור תל אביב
כל רשות מקומית קובעת את אופן ההתנהלות שלה בנושא קבלת טופס 4 לצורך אכלוס של בית פרטי או של בניין משותף....
קרא עוד »
מאי 12, 2020
פסילת ספרים במס הכנסה – המשמעות והתהליך
אף אחד אינו רוצה להיפסל. ולא משנה אם מדובר במשחק תמים ופשוט בו הפסילה היא לא בעלת משמעות. קל וחומר כאשר...
קרא עוד »
דצמ 08, 2019