הפלגות נופש – לפחות פעם אחת בחיים

הפלגות נופש

ישנן חווית שיכולים לספר לכם עליהן, אך ישנן חוויות שאין לכם ברירה, אלא לחוות אותן בעצמכם. משפחות רבות, כמו גם זוגות צעירים, מתכננים לעצמם חופשות שנתיות כאשר לרוב מדובר על פורמט זהה: בחירת יעד, הזמנת כרטיסי טיסה והזמנת מלון. רגע לפני שגם אתם ממהרים להזמין את כרטיסי הטיסה שלכם, דעו כי תוכלו למנף את חוויית החופשה שלכם לגבהים עם בחירה בהפלגת נופש. אם גם אתם מחפשים כמה סיבות טובות מדוע להשקיע את כספי החופשה הבאה שלכם בהפגלת נופש, הנה הן לפניכם:

פחד מטיסות לא צריך למנוע מכם לטייל

ראשית, חשוב לזכור כי ישנה חלופה ראויה והולמת לטיסות. ישנם לא מעטים – מילדים קטנים ועד אנשים מבוגרים, שלא ביקרו ביעדים שונים מחוץ לישראל רק מאחר והם פוחדים מטיסות. מדובר על אחד מהפחדים השכיחים ביותר, כאשר לא אחת הפחד הופך לחרדה שלא משאירה ברירה, אלא להישאר בארץ. עבור אלו מכם שפוחדים לרחף באוויר, הרי שתוכלו לשוט על ספינת תענוגות שתוביל אתכם אל יעדים נחשקים. חוויה של נסיעה לחו"ל הינה חוויה משחררת המעניקה טעם אמיתי של חופש ויציאה מהשגרה, כך שחבל שאתם תפסידו אותה.

אטרקציה מרגשת וייחודית לילדים!

אם החופשה שאתם מתכננים הינה חופשה משפחתית, הרי שלא תוכלו לזמן לילדים שלכם אטרקציה גדולה יותר מאשר טיולי שייט מאורגנים. חשוב לזכור כי בגילאים הקטנים, הילדים נחשפים בהדרגה לחוויות שהם חווים לראשונה. אטרקציה של הפלגה הינה אטרקציה ייחודית המעניקה לילדים חוויה מרגשת ושונה מכל מה שהם מכירים מחיי היום יום שלהם. בעוד הם רגילים להתנייד אתכם ברכב הפרטי, באופניים או באוטובוס, כעת הם יזכו להפליג בספינה כאשר מסביבם גלי תכלת.

חופשה אחת, מספר יעדים

במרבית המקרים, בעת שאתם מתכננים לצאת לחופשה השנתית שלכם, הרי שאתם בוחרים ביעד אחד שבו אתם עתידים לבקר. הסיבה המון פעמים היא כלכלית, שכן התניידות בין מספר יעדים מצריכה מכם להזמין כרטיסי טיסה לכמה יעדים שונים – מה שמגדיל את ההוצאות וגורם לכם לחרוג מהתקציב שהגדרתם. אומנם ישנן הפלגות נופש גם ליעדים בודדים, אך מרבית ההפלגות מציעות לכם ליהנות ממגוון רחב של יעדים בחופשה אחת!

כך לדוגמא, אתם יכולים להפליג ליוון ולבקר בכמה איים, לרבות רודוס, איקריה ומיקונוס. מעבר לכך שישנן הפלגות דרכן תוכלו לבקר בכמה יעדים בתוך אותה המדינה, הרי שישנן הפלגות שבהן תחתימו את הדרכון שלכם בכמה מדינות: כך לדוגמא עם הפלגה היוצאת לצרפת, איטליה וספרד, כמו גם הפלגות שבהן תבקרו באיטליה, מלטה וצרפת. בחרו את השילוב החביב עליכם ביותר, כאשר כדאי לעשות זאת על פי איפיון הרכב הנופשים.

חוויה רומנטית בלב ים

נדמה כי אין באמת ויכוח, והמקום הרומנטי ביותר שניתן לחשוב עליו הוא חוף הים. זו הסיבה בין היתר שהמון זוגות בוחרים להתקדש בחופה על הים, או לכל הפחות במתחמי אירועים המזמנים נוף לים. אם אתם רוצים לצאת לטיול רומנטי – בירח הדבש, ביום האהבה או במסגרת החופשה השנתית שלכם, הפלגת נופש היא הדרך שלכם לטעום את טעמה של הרומנטיקה הטהורה.

הרחק מרעש המכוניות והקצב הקדחתני של העיר, אתם מוזמנים להתנתק וליהנות מחוויה רומנטית משובחת השייכת רק לכם. תוכלו ליהנות מהטעם הרומנטי לאורך ההפלגה כשמסביבכם גלי הים, ממנוחה בחדרים מפוארים עם חלון המשקיף לים או פשוט בארוחת בוקר מפנקת כאשר הנוף הנשקף מחדר האוכל הוא לא אחר מגלי תכלת שלווים או נמל של עיר בה עגנה האונייה.

מלון צף: מרחצה בבריכה ועד מסע קניות

ככל שמתבגרים, נדמה כי קשה מאד לכבוש את סף הריגוש, ומה שקורה בעיקר הוא שיחזור של חוויות שיכולות לשמח, אך פחות לרגש. טעם ההתרגשות הוא טעם נדיר, כזה שמעורבות בו פעימות הלב המעידות על הראשוניות שאין דומה לה. בעת שאתם בוחרים לנפוש בהפלגת נופש, אתם זוכים לנפוש בחלל אחד לאורך ההפלגה המזמן לכם את כל שתוכלו לבקש!

אולי בעבר האוניות כללו אך ורק מתקנים פונקציונאליים לרבות חדרים ואזור הסעדה, אך כיום מדובר על אוניות נופש מפוארות ומרהיבות המעניקות לכם את החויה הטובה ביותר שתוכלו לבקש! ראשית, אתם זוכים לרחוץ בבריכה הנמצאת על אוניית הנופש שלכם, כאשר מסביבכם נוף תכלת מרהיב ועוצר נשימה. כמו כן, באוניות ישנן חנויות המציעות לכם לרכוש שוקולדים, בשמים, פריטי לבוש, גאדג'טים וכדומה. מעבר לכך, ישנו צוות בידור שעתיד להנעים את זמנכם לאורך ההפלגה. מתחם אחד צף המנגיש לכם את כל הנדרש לטובת חופשה בלתי נשכחת, לפחות פעם אחת בחיים.

חופשה בפנסיון מלא

ואם מדברים על חופשה, חייבים לדבר גם על אוכל. החוויה הקולינארית הינה חוויה מעצבת ובמידה רבה היא תורמת לטעם החופשה שלכם. בעת שאתם מפליגים בהפגלת נופש באוניות הפאר, אתם זוכים לחוויה קולינארית משובחת לאורך כל שעות היום. בעוד ישנן האוניות המגישות שלוש ארוחות ביום, ישנן גם האוניות המציעות לכם חוויה קולינארית מרוחבת יותר המבוססת על ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, ארוחת ערב וארוחת לילה. גם בחופשה הצפה שלכם, אתם זוכים לאירוח צבעוני, מגוון וטעים.

ולפעמים, החופשה הרבה יותר זולה

מעבר לכך שקל יותר לוגיסטית לארגן חופשה בהפלגת נופש שכן אינכם צריכים להזמין בנפרד טיסות ומלונות, הרי שהמון פעמים אתם גם זוכים לחופשה נוחה יותר כלכלית. מאחר ומדובר על מתחם אחד המספק לכם את כל השירותים הנדרשים – החל מפתרונות לינה, דרך פתרונות מזון ועד פתרונות בידור, הרי שכמעט ואין לכם הוצאות עם הגעתכם אל היעד אליו הפלגתם. הבטיחו גם אתם לעצמכם חוויה ייחודית שעד שלא תטעמו ממנה גם אתם, פשוט לא תדעו על מה מדובר.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מאגרי תמונות מומלצים
כיום, אנשים רבים עוסקים בפיתוח של פרויקטים דיגיטליים שונים. ברוב המקרים פרויקטים דיגיטליים חייבים...
קרא עוד »
אוק 29, 2022
תביעה לגמלת סיעוד – 3 טיפים חשובים
אזרחי מדינת ישראל, אשר מגיעים לגיל הפרישה, והם נתמכים בסיוע של אדם אחר בפעולות אותן יש לנקוט מדי יום,...
קרא עוד »
פבר 13, 2020
רחמים שקלים – כך הוא ממליץ לקנות נכס
חושבים לקנות דירה חדשה ותהיו מעוניינים להיות בטוחים כי אתם עושים זאת נכון? כדי שכך באמת יהיה, רצוי...
קרא עוד »
אפר 30, 2022