איך שיפוץ הבית מעלה את ערך הבית?

שיפוץ הבית

השקעה בנדל"ן ידועה כהשקעה נכונה שעשויה להעניק לכם לא מעט רווח, כשאחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות שיפוץ דירה. למעשה, שיפוץ עשוי להעלות את ערך הנכס, זאת בתנאי שתבצעו שיפוץ פונקציונלי, לצד עיצוב מחודש של החלל. סקרנים? המאמר הבא יעניק לכם את כל המידע הנחוץ.


העלאת שווי הנכס

בין אם רכשתם דירה להשקעה ובין אם אתם מתכננים למכור את הדירה שלכם, הרי ששיפוץ יכול להקפיץ את ערך הנכס, ולאפשר לכם למכור את הדירה בשווי גבוה. חשוב לבצע את השיפוצים הנכונים, ולוודא שעבודות השיפוץ מתנהלות באופן איכותי ויעיל, כך תוכלו להפוך את דירתכם לדירה המושלמת. כדאי לברר מבעוד מועד עם שיפוצניק בעל ניסיון אודות עבודות השיפוץ שתרצו לבצע בבית, זאת על מנת לקבל ממנו ייעוץ מקצועי שיסייע לכם להעלות את ערך הנכס.


מהן עבודות השיפוצים המומלצות?

  • חלוקה חדשה ופונקציונלית של החללים בבית

הסלון גדול מידי, אבל חדר השינה קטן? תוכלו לחלק את הדירה מחדש, תוך שאתם מקטינים את אזור הסלון ומרחיבים את חדר השינה. כמו כן, תוכלו לבצע חלוקה מחודשת של החדרים בדירה או אפילו ליצור מחיצה בחדר הילדים, כזו שתפריד בין אזור המשחקים לבין אזור השינה.

  • ממ"ד

ממ"ד הוא חלל חיוני בעבור תושבי הדרום (ולא רק), כך שדירות בעלות מרחב מוגן, עם דלת ממ"ד איכותית, הן ללא ספק דירות מבוקשות יותר. אמנם מדובר בהוצאה לא קטנה בכלל, ויחד עם זה, גם אפשרות נהדרת להעלות את ערך הדירה באופן משמעותי. אגב, שטח החדר אינו חייב להיות גדול, כך שניתן להסתפק בממ"ד קטן.

  • חנייה

מי שגר באזור גוש דן, יודע עד כמה קשה למצוא חנייה באזור. אם יש ברשותכם דירת קרקע או בית פרטי, תוכלו להפוך את הגינה לחנייה בקלות. דירה עם חנייה בתל אביב והסביבה, שווה הרבה יותר.


מה חשוב לקחת בחשבון לפני השיפוץ?

שיפוץ דירה טומן בחובו לא מעט שלבים, לכן חשוב להבין מה צפוי לכם במהלך עבודות השיפוצים, ולהכין את עצמכם לכך מראש. תחילה, מוטב לחשב את עלויות השיפוץ, כמו גם להבין מה יהיה שוויו של הבית בתום העבודות. חשבו על עבודות שייטיבו עם המראה הכללי של הבית, ואף יהפכו אותו לפונקציונלי יותר (למשל חלוקת חדרים מחדש, יצירת אי במטבח, חדר אמבטיה מרהיב וכו'). חשוב להבין מה סדר הגודל של עבודות השיפוצים הנחוצות, והאם מדובר בשיפוץ כללי או בשיפוצים נקודתיים. לעיתים, השיפוץ יכלול תיקוני סדקים ושיפור מראה החלל. כך או כך, קחו בחשבון גם את עלויות העיצוב. נוסף לכך, תמחור הדירה מחדש תלוי לא מעט גם במיקום הבית, שכן, אם הדירה ממוקמת באזור אסטרטגי, שוויה יהיה גבוה יותר. יתרה מזאת, האם במהלך עבודות השיפוצים אתם עתידים לגור בדירה? זה בהחלט אלמנט שיש לקחת בחשבון, בייחוד כשמבצעים שיפוצים כללים, שלא כל כך מאפשרים מגורים בבית במהלך העבודות.

 לסיכום, עבודות שיפוצים יכולות להעלות את ערך הנכס באופן משמעותי, לכן אם אתם מתכננים לרכוש דירה להשקעה או מוכרים את שלכם – השקיעו בשיפוץ, זה ישתלם לכם!

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ארונות הזזה או ארונות פתיחה?
מתקשים להחליט האם לבחור בארונות הזזה או ארונות פתיחה? בכדי לעשות לעצמכם קצת סדר ולהבין טוב יותר את...
קרא עוד »
ספט 13, 2018
ייעוץ מומחה: המדריך שלך לבחירת מעצב פנים
בחירת מעצב פנים יכולה להיות משימה מרתיעה, אבל אל תפחדו - אני כאן כדי לספק הכוונה מומחית לניווט בהחלטה...
קרא עוד »
פבר 15, 2024
איך קובעים את גובה המזונות?
כל ילד שהוא מוגדר כקטין, זכאי לקבל מזונות ילדים. זאת אומרת שההורים שלו אמורים לדאוג לו למזונות שהוא...
קרא עוד »
דצמ 21, 2019