כך תבחרו ביטוח סיעודי

ביטוח סיעודי

הביטוח הסיעודי הוא ביטוח המסייע לכל הזקוק לכך להתמודד עם עלויות הטיפולים הסיעודיים. הפוליסה אותה כולנו מכירים היא פוליסת הביטוח הקבוצתית של קופת החולים. אך האמת היא שכולנו יודעים שהביטוח הזה של קופת החולים לא תמיד מספקת ומסיבה זו בוחרים רבים לרכוש לעצמם פוליסת ביטוח סיעוד באופן פרטי.

איך רוכשים את פוליסת הביטוח הסיעודי?

למעשה ישנם שני דרכים לרכישת הביטוח הסיעודי.

פוליסת פרט – זוהי פוליסה אותה רוכש המבוטח באופן אישי דרך חברת הביטוח.

פוליסת ביטוח סיעודי קבוצתי – זוהי פוליסה אותה ניתן לרכוש באופן קבוצתי דרך קופת החולים או דרך הלינק https://www.fresh-concept.co.il/ביטוח-סיעודי-קולקטיבי/.

נפרט מעט על אודות שתי האפשרויות.

ביטוח סיעודי אישי

הביטוח הסיעודי האישי הוא ביטוח אותו רוכש המבוטח באופן פרטי ישירות מחברת הביטוח. כדי לרכוש את הפוליסה הוא יצטרך לעבור בירור על אודות המצב הרפואי שלו. המידע ישוקלל מול גילו של המבוטח וזה יכלול גם הצהרת בריאות מצדו וכך ייקבע מה תהיה הרמה של הכיסוי הביטוחי אותו הוא יקבל. על פי רוב יש בפוליסות הביטוח הללו תקופת המתנה של מספר חודשים עד אשר הכיסוי אכן יפעל.

השוק מציע כמה וכמה אפשרויות של פוליסות אישיות כאשר אלו מציעות כיסויים שונים בתעריפים משתנים. חשוב לציין כי התנאים של הפוליסה לא יוכלו להשתנות בדרך כלל לכל אורך התקופה של הביטוח.

> קראו גם על איתור כספים בעזרת משרד האוצר

ביטוח סיעודי קבוצתי של קופות החולים

הביטוח הסיעודי של קופות החולים זהו שירות אשר אותן מציעות קופות החולים השונות, זאת בנוסף לשב"ן – שירותי הבריאות הנוספים אותם הן מציעות. השירות מוצע לכלל המבוטחים בקופות החולים תמורת תשלום חודשי. ככל שהגיל עולה, המחיר של פוליסת הביטוח עולה בהתאם.

תנאי הפוליסה באופן כללי יהיו אחידים לכל חברי הקבוצה וההבדל שבכל זאת יהיה בכיסוי ינבע רק בעקבות השינויים בגילאים של המבוטחים.

ככל שהמצטרף לביטוח יהיה צעיר יותר הוא ייהנה מתקרת כיסוי גבוהה יותר.

מאיזה גיל צריך ביטוח סיעוד?

האמת היא שבכל גיל כדאי לרכוש באתר https://www.fresh-concept.co.il פוליסת סיעוד כזו. למרות שנדמה לנו כי סיעוד זה עניין שקשור לגיל, אך עדיין כל אחד חשוף לתאונות או מחלות שונות העלולות להותיר אותו במצב סיעודי זמני או אפילו קבוע.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גילוי יתרונות נסתרים של פעילויות חובה באילת או בים המלח
כמומחה לנסיעות ותיירות, אני נרגש לחשוף ארבעה יתרונות משמעותיים אך לעתים קרובות מתעלמים מהחוויה של...
קרא עוד »
מרץ 13, 2024
חוקר פרטי – כיצד הוא יבצע עבודתו?
מהלך החקירה שמתבצע על ידי חוקר פרטי נעשה תוך כדי שימוש בהאזנות סתר וזאת לצד אמצעים כמו חיפוש מידע...
קרא עוד »
מרץ 23, 2022
ביגוד לעובדים
ביגוד לעובדים הוא חלק הכרחי מהצרכים אותם כל מנהל עבודה או בעל עסק צריך לספק לעובדיו. ביגוד אינו משמש...
קרא עוד »
נוב 16, 2021