הדפסת פנקסי צ'קים במקום בטוח ומוגן

תארו לכם שצ'קים היו נייר פשוט שהבנק מוציא לכם שבו אתם יכולים לכתוב לתת כסף למישהו והבנק מכבד את מה שכתבתם. מה היה קורה אז? כמובן שהיו הרבה זיופים, כסף שנלקח שלא כדין ועוד. פנקסי צ'קים חייבים להיות מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר ולא ניתנים לזיוף בדיוק כמו הכסף עצמו.

כי אם מישהו יכול להוציא פנקס צ'קים בדיוק כמו שיש לכם ולהשתמש בו, הוא למעשה גונב מחשבון הבנק שלכם. לכן, לבנק ישראל יש שורה של מנגנוני אבטחה על הצ'ק שמונעים את הזיוף שלו.

אז איך יש גם בתי דפוס שמדפיסים צ'קים? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

הדפסת פנקסי צ'קים:

בדרך כלל, אם אתם רוצים להדפיס פנקס צ'קים, אתם פונים לבנק, מזמינים את הפנקס והוא מנפיק לכם אותו תוך כמה ימים. אבל רגע, מהיכן הבנק משיג את אותם פנקסים? האם זה מיוצר במקום שמדפיסים כסף? ברור שלא.

פנקסי הצ'קים שאתם רואים מיוצרים בבתי דפוס רגילים. ובכן, לא בדיוק רגילים, אלו בתי דפוס שמחזיקים ברישיון להנפקת צ'קים של בנק ישראל וכמו כן, מחזיקים באמצעי האבטחה הדרושים שיש על גב הצ'ק.

אלו אמצעי אבטחה יש בצ'קים? ראשית, יש צבעי מים שמוטבעים על גבי הצ'ק שאי אפשר לשחזר אותם פעם נוספת. ישנו גם מספר סידורי מיוחד שאי אפשר לזייף. ישנם עוד כמה מנגנונים שאולי תופתעו, הם לא נמצאים בצ'קים שאתם רוכשים מהבנק, אלא בצ'קים שאתם רוכשים בצורה עצמאית מחברת דפוס.

יש חברות דפוס מקצועיות שמחזיקות מנגנוני אבטחה לצ'קים יותר מחמירים מאלו של הבנק וזאת כדי למנוע כל סיכון כאשר מדובר בעצם על עסק שבו הסיכון לגניבה גבוה יותר.

פנו עוד היום לחברת אופסט קולור.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהו תקנון חברה בע"מ
כאשר רושמים חברה, יש דברים רבים כמובן שצריך לדאוג להם כבר מההתחלה לצורך הרישום ופתיחת החברה כדי לוודא...
קרא עוד »
ינו 10, 2023
הבטחה לעבודה בסוף הלימודים יש דבר כזה?
כאשר אנשים עם תואר שני ושלישי יושבים מובטלים, כנראה שלאף אחד אין ביטוח. סטודנטים רבים לאחר שנות...
קרא עוד »
ינו 02, 2021
עבודת סמינריון בתשלום
עבודת סמינריון בתשלום היא דרך מצוינת לייצר רעיונות ומאמרים לתוכן עבור הלקוחות שלך. זוהי גם דרך...
קרא עוד »
ספט 01, 2022