הדפסת פנקסי צ'קים במקום בטוח ומוגן

תארו לכם שצ'קים היו נייר פשוט שהבנק מוציא לכם שבו אתם יכולים לכתוב לתת כסף למישהו והבנק מכבד את מה שכתבתם. מה היה קורה אז? כמובן שהיו הרבה זיופים, כסף שנלקח שלא כדין ועוד. פנקסי צ'קים חייבים להיות מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר ולא ניתנים לזיוף בדיוק כמו הכסף עצמו.

כי אם מישהו יכול להוציא פנקס צ'קים בדיוק כמו שיש לכם ולהשתמש בו, הוא למעשה גונב מחשבון הבנק שלכם. לכן, לבנק ישראל יש שורה של מנגנוני אבטחה על הצ'ק שמונעים את הזיוף שלו.

אז איך יש גם בתי דפוס שמדפיסים צ'קים? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

הדפסת פנקסי צ'קים:

בדרך כלל, אם אתם רוצים להדפיס פנקס צ'קים, אתם פונים לבנק, מזמינים את הפנקס והוא מנפיק לכם אותו תוך כמה ימים. אבל רגע, מהיכן הבנק משיג את אותם פנקסים? האם זה מיוצר במקום שמדפיסים כסף? ברור שלא.

פנקסי הצ'קים שאתם רואים מיוצרים בבתי דפוס רגילים. ובכן, לא בדיוק רגילים, אלו בתי דפוס שמחזיקים ברישיון להנפקת צ'קים של בנק ישראל וכמו כן, מחזיקים באמצעי האבטחה הדרושים שיש על גב הצ'ק.

אלו אמצעי אבטחה יש בצ'קים? ראשית, יש צבעי מים שמוטבעים על גבי הצ'ק שאי אפשר לשחזר אותם פעם נוספת. ישנו גם מספר סידורי מיוחד שאי אפשר לזייף. ישנם עוד כמה מנגנונים שאולי תופתעו, הם לא נמצאים בצ'קים שאתם רוכשים מהבנק, אלא בצ'קים שאתם רוכשים בצורה עצמאית מחברת דפוס.

יש חברות דפוס מקצועיות שמחזיקות מנגנוני אבטחה לצ'קים יותר מחמירים מאלו של הבנק וזאת כדי למנוע כל סיכון כאשר מדובר בעצם על עסק שבו הסיכון לגניבה גבוה יותר.

פנו עוד היום לחברת אופסט קולור.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתי ניתן להגיש תביעה לגמלת סיעוד?
תביעות לתגמולי סיעוד ניתן להגיש כאשר האדם נמצא בבית אבות או במוסד סיעודי. חשוב להבין כי כל תביעה...
קרא עוד »
אוג 14, 2022
הלוואות בערבות מדינה – מה זה אומר ולמי זה יכול להתאים?
אחת הבעיות הגדולות של לא מעט משקיעים בישראל, בוודאי משקיעים קטנים היא, שלא כל אחד מהם יכול לקבל הלוואה...
קרא עוד »
ספט 20, 2018
מכונת קרצוף מומלצת לקרצוף והברקה
מכונות קרצוף הן סוג של מכונה המשמשת להסרת חומרים לא רצויים מחומר. הם משמשים בדרך כלל בתעשיה אך גם...
קרא עוד »
אפר 22, 2023